UPDATE 12.10. Samsung Galaxy Note7 program zamjene

Dragi kupci, slijede detalji vezani uz povrat Samsunga Galaxy Note7.

Update 12.10.2016.

Sasmung je upravo objavio detalje oko Note7:

"Sigurnost korisnika je naš glavni prioritet. Kao rezultat nedavno prijavljenih slučajeva koji uključuju Galaxy Note7, donijeli smo odluku o prestanku prodaje i zamjene originalnih i zamjenskih Galaxy Note7 uređaja. Također, odlučili smo u potpunosti prekinuti proizvodnju ovog uređaja.

Savjetujemo svim Note7 korisnicima neka prekinu s korištenjem svojih uređaja, naprave sigurnosnu kopiju svojih podataka, te isključe uređaj. Trenutno radimo s partnerima diljem regije kako bi pokrenuli program zamjene koji će Vam omogućiti da zamijenite svoj Note7 za Galaxy S7, Galaxy S7 edge ili bilo koji drugi Samsung Galaxy telefon. Kada zamijenite svoj uređaj, izvršit ćemo povrat novaca za razliku u cijeni. Također, možete izabrati mogućnost povrata novca za uređaj u cijelosti.

Svi detalji programa izmjene bit će objavljeni na ovoj web stranici, te komunicirani izravno svakom korisniku.

Iskreno se ispričavamo svim Galaxy Note7 korisnicima što nismo ispunili visoke standarde koje očekujete od Samsunga. Zahvaljujemo Vam na strpljenju tijekom ovog razdoblja, te nam je žao zbog neugodnosti koju smo prouzročili. Još jednom uvjeravamo sve korisnike Samsung uređaja, da je Galaxy Note7 jedini uređaj zahvaćen ovim problemom.

Ako imate bilo kakvih drugih pitanja, kontaktirajte nas na 072 726 786."

 

Samsung Galaxy Note7 program zamjene je trenutačno suspendiran, preciznije komponenta programa zamjene gdje se isporučuje novi zamjenski Note7.

Očekujemo službene informacije sutra, 12.10.

Hvala na razumijevanju.

Ako svoj Note7 više ne želite koristiti – bio on već zamijenjen ili ne – možete ga zamijeniti za S7 ili S7 Edge uz nadoknadu razlike sredstava ili za bilo koji drugi mobitel iz naše ponude, a po želji možete i bez obaveze vratiti svoj Note7 paket uz povrat sredstava s naše strane.

Oglasio se i Samsung: "Zbog sigurnosti naših korisnika, koja je naš apsolutni prioritet, zaustavili smo prodaju i zamjenu Galaxy Note7 uređaja te smo posljedično potpuno zaustavili njihovu proizvodnju."

SANCTA DOMENICA OBAVIJEST – Kada ću dobiti zamjenu za svoj Note7? (19.9.2016)

Samsung je objavio kako "Zajedno s dobavljačima i prodajnim partnerima radimo na tome da od slijedećeg ponedjeljka, 19. rujna 2016., korisnici Note7 uređaja mogu svoj postojeći uređaj zamijeniti novim."

Ovo u praksi na žalost ne znači da već na taj datum možete očekivati svoj zamjenski uređaj.

Prema trenutačnoj najavi zamjenski Note7 uređaji će nam dolaziti kroz idućih dvadesetak dana, te očekujemo da ćemo sve kupce kontaktirati do 10.10. sa konačnim uputama o zamjeni njihovog uređaja. Uređaje isporučujemo sukladno kronološkom redu prijave u program zamjene te dakako dostupnosti pojedine boje.

Samsung obavijest

Početkom ovog mjeseca, kao mjeru opreza, obustavili smo prodaju Galaxy Note7 uređaja i pokrenuli program razmjene www.samsung.com/hr/note7exchange za zamjenu svih Note7 uređaja. Iako je broj prijavljenih incidenata vrlo mali, sigurnost naših korisnika nam je apsolutni prioritet i želimo učiniti sve što je u našoj moći kako bi u ovom trenutku osigurali najbolju moguću podršku našim korisnicima.

Imajući to na umu, željeli smo podijeliti najnovije informacije o koracima koje poduzimamo kako bi minimalizirali bilo kakav rizik za sigurnost potrošača i umanjili prouzročene neugodnosti:

1. Poslali smo izravne poruke na sve Note7 uređaje koji su aktivirani u Europi, moleći korisnike da ugase svoje uređaje te da ih dostave na mjesto kupnje u što skorije vrijeme.
2. U stalnoj smo komunikaciji s Note7 korisnicima kako bi bili u potpunosti informirani o najnovijim informacijama, što uključuje jasne upute na svim Samsung.com europskim internetskim stranicama, izravne poruke elektroničke pošte korisnicima i objavljivanje najnovijih informacija na društvenim mrežama.
3. Zajedno s dobavljačima i prodajnim partnerima radimo na tome da od sljedećeg ponedjeljka, 19. rujna 2016., korisnici Note7 uređaja mogu svoj postojeći uređaj zamijeniti novim.
4. Surađujemo sa svim relevantnim regulatornim tijelima i institucijama diljem Europe, kako bi osigurali da svi sudionici budu informirani o našim planovima i najnovijim porukama.
5. Neprekidno radimo s dobavljačima kako bismo osigurali najvišu kvalitetu proizvodnje i provjeru kvalitete proizvoda. Na temelju provedene detaljne istrage, sigurni smo da je u zamjenskim uređajima, koji će uskoro stići u Europu, problem neispravne baterije u potpunosti otklonjen.
6. Svi novi Note7 uređaji će biti označeni crnim kvadratom na pakiranju, što će biti jasan znak da je uređaj dio nove pošiljke, kako bi korisnici bili sigurni da im je isporučena najnovija tehnologija.

Saša Oravec, regionalni voditelj odjela telekomunikacija tvrtke Samsung, naglasio je – Naš apsolutni prioritet je sigurnost naših korisnika. Zato molimo sve korisnike Note7 uređaja da ih ugase i dostave na mjesto kupnje u što skorije vrijeme. Kroz Note7 program zamjene organiziramo isporuku zamjenskih uređaja, koji će biti dostupni od sljedećeg ponedjeljka, 19. rujna 2016. Iskreno se zahvaljujemo našim korisnicima na razumijevanju i strpljenju te pozivamo sve koji imaju bilo kakva pitanja ili bojazni da posjete stranicu www.samsung.com/hr/note7exchange ili nazovu pozivni centar na telefon 072 726 786.

Opcije povrata Samsunga Galaxy Note7

Zahvaljujemo Vam se na nedavnoj kupovini novog Samsung Galaxy Note7 uređaja.Samsung Electronics objavio je program zamjene uređaja uslijed problema sa zapaljenjem određenog postotka baterija.

S obzirom da nam je najbitnija sigurnost naših kupaca, snažno vas potičemo da trenutačno prestanete koristiti (ugasite) svoj Note7 te se uključite u program zamjene!

Svi kupci koji su kupili Note7 u prednarudžbi dobiti će u zamjenu potpuno novi Galaxy Note7 i 128 GB SD karticu Samsung na poklon

DODATNO 10.9.2016 Samsung je objavio globalnu informaciju medijima gdje traži od korisnika da:

–        Ugase svoje Note7

–        Uključe se u program zamjene

Samsung Electronics i Sancta Domenica nude vam nekoliko mogućnosti na odabir:

OPCIJA A

Zamjena za potpuno novi Note7.
Vaš Note7 biti će zamijenjen s potpuno novim zapakiranim uređajem. Zamjena uređajima novima početi će 26.9.2016. Službeni početak prodaje Note7 očekuje se tek krajem listopada. Kada se uključite u program zamjene dobivate interni redni broj i čim stigne vaš primjerak ćemo vas obavijestiti. Zamjenski Note7 će biti isporučivani kronološki prema prijavama u program zamjene.

1.     Donesite svoj Note7 u neku od naših poslovnica ili pošaljite u Sancta Domenica centralu na naš trošak kurirskom službom Overseas

2.     Gear VR dobiven na poklon zadržite kod sebe – iskoristiti će ga sa svojim novim Note7

3.     Kao zahvalu za vjernost i nadoknadu za čekanje na poklon od Samsunga i Sancta Domenice dobivate Samsung 128GB SD karticu! Kao specijalnu pogodnost nudimo vam i mogućnost promjene boje vašeg Note7 (u tom slučaju moguće je nešto dulje čekanje na zamjenski uređaj)

Vaš novi Note7 možete nakon što vas pozovemo pokupiti u nekoj od naših poslovnica ili će vam biti dostavljen kurirskom službom na naš trošak.

Svoje učestvovanje u programu zamjene nam možete potvrditi i e-mailom te po želji svoj stari Note7 donijeti/poslati na zamjenu tek kada vas obavijestimo da je stigao novi zamjenski uređaj. Molimo vas da u međuvremenu radi vlastite sigurnosti ne koristite (držite ga ugašenog!) svoj stari Note7uređaj.

Za učestvovanje u programu zamjene uz opciju zamjene starog Note7 s novim Note7 pošaljite nam e-mail poruku; ili se telefonski ili osobno prijavite u poslovnici sa slijedećim informacijama:

OPCIJA B

Zamjena za Galaxy S7 ili Galaxy S7 Edge.
Vaš Note7 biti će zamijenjen s potpuno novim zapakiranim Galaxy S7 ili Galaxy S7 Edge u boji po želji. Zamjenu možete napraviti već danas.

1.     Donesite svoj Note7 u neku od naših poslovnica ili pošaljite u Sancta Domenica centralu na naš trošak kurirskom službom Overseas

2.     Gear VR dobiven na poklon zadržite kod sebe – iskoristiti će ga sa svojim novim Galaxy S7 (Edge)

3.     Razlika u novcu biti će vam isplaćena u potpunosti. Dodatnu opremu koju ste kupili za Note7 možete zamijeniti za dodatnu opremu za vaš novi telefon.

 

OPCIJA C

Povrat Note7 i nadoknada sredstava.
Po vraćanju Note7 i Gear VR-a biti će vam izvršen povrat sredstava u potpunosti. Ta sredstva možete iskoristiti za kupovinu nekog drugog mobitela po želji uz mogućnost nadoplate ako je skuplji tj. povrata dijela sredstava ako je jeftiniji. Ovaj proces možete odraditi već danas.

1.     Donesite svoj Note7 i Gear VR u neku od naših poslovnica ili pošaljite u Sancta Domenica centralu na naš trošak kurirskom službom Overseas

2.     U povrat prihvaćamo i svu dodatnu opremu koju ste kupili za Note7 kod nas.

Kako vratiti vaš Note7 uređaj kurirskom službom Overseas?

1.     Nazovite ih na besplatni broj telefona 0800 336633 ili s mobitela 01 3454 555

2.     Naručite dostavu na adresu gdje će Note7 biti pokupljen u vrijeme koje vam odgovara

3.     Uputite paket na našu adresu: Ulica Dr. Franje Tuđmana, 10431 Sveta Nedelja

4.     Napomenite Overseasu da trošak dostave plaća primatelj, tj. Sancta Domenica

5.     U napomenu upišite Note7 zamjena

Vaša Sancta Domenica

Korisnička podrška          

U očekivanju novih službenih informacija, Samsung Galaxy Note7 program zamjene je trenutačno suspendiran, preciznije komponenta programa zamjene gdje se isporučuje novi zamjenski Note7.

Očekujemo službene informacije uskoro, koje ćemo objaviti na ovoj adresi čim ih dobijemo.

 

Hvala na razumijevanju.

 

Ako svoj Note7 više ne želite koristiti – bio on već zamijenjen ili ne – možete ga zamijeniti za S7 ili S7 Edge uz nadoknadu razlike sredstava ili za bilo koji drugi mobitel iz naše ponude, a po želji možete i bez obaveze vratiti svoj Note7 paket uz povrat sredstava s naše strane.